سند راهبردی
سند راهبردی خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان
بیانیه ماموریت
شرکت خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان به‌عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات مختلف در زمینه ی مشاوره و اجرا در خصوص آموزش و تامین نیروی کار مورد نیاز شرکت از قبیل کارگر ساده یا متخصص، شرکت در مناقصات و مزایدات داخلی و خارجی در راستای فعالیت‌های شرکت، ارزیابی، ارائه خدمات پیگیری وصول مطالبات شرکت های خصوصی و دولتی، انجام تحقیقات بازار و مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت زنجیره تامین – طراحی، اجرا و مدیریت مرکز تماس _ عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه موضوع فعالیت شرکت، در بخش¬های مختلف خدماتی، کارشناسی، تعمیرات و نگهداری ساختمان، تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، با تکیه بر سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد خود و همچنین بهره‌گیری از روش‌های نوین علمی در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره در صدد ارائه بهترین خدمات و کسب حداکثری رضایت مشتریان خود می باشد.
چشم انداز
شرکت خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان با اهداف تعیین شده در اساسنامه خود در جهت افزایش میزان رضایت هرچه بیشتر مشتریان و حفظ منافع ذینفعان، خود را متعهد می‌داند در راستای تحقق آرمان ها و رسالت والای سازمان بر پایه ارزش های دینی، ملی، اجتماعی و سازمانی، به عنوان یک پشتیبان، همراه و حمایتگر در ایجاد هماهنگی، توسعه و پیشبرد راهبردها و نقشه راه، خدمات خود را به‌نحوی ارائه نماید که نیازهای بانک و سایر مشتریان خود را شناسایی و برای برآورده ساختن آنها در هر حوزه و سطح، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورد و با اجرای اثربخش و دقیق آن و بهره گیری از منابع، امکانات و نیروهای توانمند خود به عنوان ارزشمند ترین سرمایه، بهترین و شایسته ترین خدمات را به مشتریان خویش عرضه نماید.



ارزش ها
  • خلاقیت، نوآوری، صداقت، سخت کوشی و پایبندی به اصول اخلاقی
  • کسب حداکثر رضایت مشتریان و ایجاد فرهنگ مشتری محوری
  • بهبود مستمر و ارتقای بهره وری
  • تعالی سازمانی و نتیجه گرایی(کسب حداکثر رضایت مشتری و دینفعان)
  • کسب رضایت ذینفعان
  • رعایت حقوق مشتریان، کارکنان و سهامداران
  • پایبندی به قوانین و مقررات داخلی و بین المللی
  • تشویق و ترویج کار گروهی، تلاش فردی کارکنان و مسئولیت پذیری در جهت دستیابی به چشم انداز و اهداف شرکت
  • توسعه و مشارکت همکاران و انجام کار گروهی
  • تلاش در جهت رشد فردی و سازمانی کارکنان
  • آموزش مستمر و تربیت نیروی انسانی با کیفیت و توانمند
  • توسعه همکاریهای سازمانی
  • رعایت اخلاق حرفه ای در کسب و کار
  • ارتقاء جایگاه اجتماعی سازمان
  • استفاده از تبلیغات مبتنی بر واقعیت
  • ارتقای هم‌افزایی مبتنی بر واقعیت با رویکرد فرآیندی

خط مشی خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان
فرآیندهای " شرکت خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان " منطبق با استانداردها و بر اساس اهداف کیفی، تدویـن و کلیه کارکنان شرکت موظفند ضمن درک خط مشی کیفیت و الزامات قانونی مربوطه، نسبت به انجام امور محوله در حیطه عملکرد خود، به‌نحوی کوشا و مسئولانه عمل نمایند. نماینده مدیریت در سیستم مدیریت تضمین کیفیت، ضمن تلاش در جهت حفظ و نگهداری و نظارت بر عملکرد سیستم مدیریت کیفیت در دفتر مرکزی ، میزان اثر بخشی آن را در مقاطع زمانی مقتضی و در جلسات بازنگری مدیریت رصد نموده تا اقدامات لازم در راستای ارتقاء اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت، بهبود مداوم و افزایش بهره‌وری در محیطی یاد گیرنده و پویا را فراهم نماید. پاداش های بالاتر، فراهم کردن فرصت برای بیکاران، اجتناب از کارکردن با شرکت های دارای سابقه و شهرت منفی و غیره می باشد.
تمرکز بر اصل مشتری مداری، تلاش مجدانه جهت نیل به ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و کسب رضایتمندی حداکثری در تمامی حوزه های خدمات قابل ارائه و توسعه مستمر در کلیه زمینه های کسب و کار در راستای تامین منافع شرکت و مشتریان