سند راهبردی خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان
شرکت خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان بهعنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات مختلف در زمینه ی مشاوره و اجرا در خصوص آموزش و تامین نیروی کار مورد نیاز شرکت از قبیل کارگر ساده یا متخصص، شرکت در مناقصات و مزایدات داخلی و خارجی در راستای فعالیتهای شرکت، ارزیابی، ارائه خدمات پیگیری وصول مطالبات شرکت های خصوصی و دولتی، انجام تحقیقات بازار و مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت زنجیره تامین – طراحی، اجرا و مدیریت مرکز تماس _ عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه موضوع فعالیت شرکت، در بخش¬های مختلف خدماتی، کارشناسی، تعمیرات و نگهداری ساختمان، تمامی ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی، با تکیه بر سرمایههای انسانی متخصص و متعهد خود و همچنین بهرهگیری از روشهای نوین علمی در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره در صدد ارائه بهترین خدمات و کسب حداکثری رضایت مشتریان خود می باشد.
|
شرکت خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان با اهداف تعیین شده در اساسنامه خود در جهت افزایش میزان رضایت هرچه بیشتر مشتریان و حفظ منافع ذینفعان، خود را متعهد میداند در راستای تحقق آرمان ها و رسالت والای سازمان بر پایه ارزش های دینی، ملی، اجتماعی و سازمانی، به عنوان یک پشتیبان، همراه و حمایتگر در ایجاد هماهنگی، توسعه و پیشبرد راهبردها و نقشه راه، خدمات خود را بهنحوی ارائه نماید که نیازهای بانک و سایر مشتریان خود را شناسایی و برای برآورده ساختن آنها در هر حوزه و سطح، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورد و با اجرای اثربخش و دقیق آن و بهره گیری از منابع، امکانات و نیروهای توانمند خود به عنوان ارزشمند ترین سرمایه، بهترین و شایسته ترین خدمات را به مشتریان خویش عرضه نماید.
|
- خلاقیت، نوآوری، صداقت، سخت کوشی و پایبندی به اصول اخلاقی
- کسب حداکثر رضایت مشتریان و ایجاد فرهنگ مشتری محوری
- بهبود مستمر و ارتقای بهره وری
- تعالی سازمانی و نتیجه گرایی(کسب حداکثر رضایت مشتری و دینفعان)
- کسب رضایت ذینفعان
- رعایت حقوق مشتریان، کارکنان و سهامداران
- پایبندی به قوانین و مقررات داخلی و بین المللی
- تشویق و ترویج کار گروهی، تلاش فردی کارکنان و مسئولیت پذیری در جهت دستیابی به چشم انداز و اهداف شرکت
- توسعه و مشارکت همکاران و انجام کار گروهی
- تلاش در جهت رشد فردی و سازمانی کارکنان
- آموزش مستمر و تربیت نیروی انسانی با کیفیت و توانمند
- توسعه همکاریهای سازمانی
- رعایت اخلاق حرفه ای در کسب و کار
- ارتقاء جایگاه اجتماعی سازمان
- استفاده از تبلیغات مبتنی بر واقعیت
- ارتقای همافزایی مبتنی بر واقعیت با رویکرد فرآیندی
|