در راستای استقرار
سیستم مدیریت کیفیت و با هدف بهبود و استمرار کیفیت در خدمات، افزایش رضایتمندی و ارائه
خدمات منطبق با نیازهای ذینفعان، شرکت خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان، موفق
به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 گردید.
با توجه به ممیزی
سیستم مدیریت کیفیت، این شرکت با حمایتهای مدیرعامل محترم و با همت و کوشش مستمر تمامی کارکنان درحالی موفق به اخذ این گواهینامه
معتبر بینالمللی شده است که هیچگونه عدم انطباقی در جریان ممیزی سیستم مدیریت کیفیت
گروه مشاهده و ثبت نشد.
آقای احمد پیرانی مدیرعامل شرکت خدمات
پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان در جلسه اختتامیه ممیزی که با حضور مدیران و کارشناسان
برگزار شد، با ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان، در اخذ این گواهینامه بین المللی، این
اقدام را گامی مؤثر برای دستیابی به اهداف کلان شرکت برشمرد و اظهار داشت: سیستم مدیریت
کیفیت صرف نظر از دریافت گواهینامه باید در بطن شرکت استقرار و مؤلفههای آن در فرهنگ
سازمانی گروه نهادینه شود.
وی در پایان ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در
دستیابی به این مهم نقش داشتند گفت: امیدواریم تا با تکیه بر تلاشها و اقدامات
هوشمندانه و همهجانبه در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و همچنین سیستم های نوین
مدیریتی، در تحقق مأموریتها و دستیابی به اهداف شرکت خدمات پشتیبانی آتیه یاران
مهر ایرانیان بهتر از گذشته عمل
کنیم.
و همچنین ابراز
داشتند در آینده اقدام به اخذ ایزوهای تخصصی در زمینه های فعالیت شرکت خواهیم کرد.