برگزاری جلسه آموزشی پرسنل وصول مطالبات شعبه مستقل طالقانی
به گزارش واحد روابط
عمومی ، دومین جلسه آموزشی همکاران واحد وصول مطالبات با عنوان ارزیابی عملکرد،
آموزش و بررسی مشکلات و موانع کارشناسان در تاریخ 12 دیماه 1402 ،در محل دفتر
مرکزی برگزار گردید.
در این جلسه که
با حضور جناب آقای احمد پیرانی مدیرعامل شرکت، جناب آقای غلامرضا شاهی سرپرست واحد
وصول مطالبات و همچنین کارشناسان شعبه طالقانی، در دفتر مرکزی برگزار گردید، گزارش
عملکرد، بررسی مشکلات و موانع کاری کارشناسان و همچنین ارائه راهکار در جهت کاهش و
یا رفع مسائل بحث و تبادل نظر گردید.
در این جلسه
جناب آقای پیرانی، مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات
کارکنان، با تاکید بر تعامل و همکاری در راستای بهبود عملکرد، کارشناسان را به
استفاده از روشهای نوین در جهت تسریع ارائه خدمات رسانی و افزایش دقت تشویق نمودند.
در ادامه ایشان، مشتری مداری و رفتار سازمانی سازشگر با مشتریان بدهکار را، از
اصول اولیه و حائز اهمیت سازمان برشمرده و رعایت این موضوع را از کلیه همکاران
خواستار گردیدند.